بهترین هتل های ترکیه

 استانبول بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است که از شهرهای محبوب توریستی در دنیا می‌باشد. این شهر در میان گردشگران ایرانی نیز بسیار محبوب است. اگر تور استانبول را انتخاب می‌کنید، بد نیست در مورد هتل های لوکس این شهر نیز اطلاعاتی داشته باشید.

ویت استانبول سوئیت

هتل ویت سوئیت در قلب شهر استانبول و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. در این هتل 17 اتاق وجود دارد که 15 تا از آن ها دارای 60 متر وسعت است. این هتل از امکانات و دکوراسیونی عالی برخوردار است و از هتل های 5 ستاره خوب استانبول است.

سوئیت توم توم استانبول

سوئیت توم توم از هتل های 5 ستاره و لوکس استانبول است که ساختمان آن متعلق به نیمه قرن 19 میلادیست. این هتل از محبوبیت بالایی در میان گردشگران برخوردار است و دارای امکانات و دکوراسیون زیبایی است.

سنت رجیس استانبول

هتل سنت رجیس نیز از هتل های 5 ستاره و لوکس استانبول است که امکانات و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.

هتل رافلز استانبول

هتل رافلز بر فراز شهر استانبول قرار دارد و دسترسی خوبی به مراکز خرید این شهر نیز دارد. این هتل 5 ستاره فضایی زیبا و آرام برای میهمانان خود فراهم کرده و از امکانات و خدماتی عالی بهره مند است.
اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید و می خواهید در باره تور آنتالیا و رزرو هتل در آنتالیا اطلاعاتی داشته باشد بهتر است بدانید آنتالیا از شهر های مهم و توریستی ترکیه است که یکی از مقاصد گردشگری محبوب در میان ایرانیان نیز است. آنتالیا شهری بندری در غرب ترکیه است که دارای آب و هوایی مدیترانه ای بوده و تابستان‌هایی آفتابی و زمستان‌هایی معتدل دارد. آنتالیا دارای جاذبه‌های گردشگری و مراکز تفریحی و خرید بسیاری است که برای هر سلیقه ای مناسب است و در ادامه به معرفی بهترین هتل های آنتالیا پرداخته‌ایم تا در مورد هتل های لوکس این شهر در سفر به آنتالیا اطلاعات بیشتری داشته باشید.

هتل آکرا باروت آنتالیا

هتل آکرا باروت هتلی ۵ ستاره و از انتخاب های خوب برای اقامتی لوکس در آنتالیا به شمار می‌آید. این هتل از امکانات مناسبی از جمله استخر و جکوزی در فضای باز و رستورانی با غذاهای ترکی و مدیترانه ای بربخوردار است. تمامی اتاق های این هتل تراسی دارند که می توان از آن ها کوه های توروس را مشاهده کرد. اتاق های این هتل دکوراسیونی به روز و مدرن دارند و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، سرویس ۲۴ ساعته و ... از امکانات خوب این هتل است.

هتل آی سی آنتالیا

از هتل آی سی  تنها با ۷ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به ساحل رسید. این هتل ۵ ستاره و لوکس دارای باغ سرسبز، ساحل اختصاصی و استخر در فضای باز است که زیبایی آن را دو چندان کرده‌است. این هتل مکانی مناسب برای تفریح و آرامش است.

هتل شروود ریزورت آنتالیا

هتل شروود ریزورت درمنطقه ی ساحلی لارا آنتالیا قرار دارد، این هتل محلی عالی برای اقامت خانوادگی با فضایی رمانتیک و زیبا، مناسب برای زوج های جوان است. شروود مکانی کاملا تمیز با خدمات بسیار عالی می باشد که در ۳۳ هزار متر مربع بنا شده‌است. شروود ۴۹۹ اتاق گوناگون، مجهز به چندین استخر که با آب راهه‌هایی به هم متصل شده‌اند و ۵ رستوران است و انواع تفریحات نظیر سالن های ورزشی، پارک آبی، نمایش و تاتر شبانه، کلوب شبانه، تاتر مخصوص کودکان و … را برای اقامت کنندگان فراهم کرده است.

هتل رگنوم کاریا آنتالیا

نام کامل این هتل ۵ ستاره و لوکس رگنوم کاریا گلف اند اس پس ای ریزورت می‌باشد که یکی از انتخاب های خوب برای اقامت در آنتالیا است، این هتل دارای استخر در فضای باز، ماساژ، سونا، حمام بخار و ساحل اختصاصی است، اتاق های این هتل بزرگ و دلباز هستند و همگی دارای تراس های لوکس و زیبا با چشم انداز دریای مدیترانه می باشند، همچنین همه ی اتاق ها مجهز به امکاناتی کامل می‌باشند.
بدروم یکی از شهرهای کم جمعیت استان موغله‌ی ترکیه است. معماری زیبا و فوق‌العاده خاص این شهر به سبک مصری است و ازجمله شهرهایی است که در فصل‌هایی که میزبان توریست‌های بسیاری است، به‌صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند. در ادامه به معرفی برترین هتل‌های این شهر می‌پردازیم.

هتل ال وینو اند سوییتز بدروم

هتل 4 ستاره‌ی ال وینو با 20 اتاق دارای امتیاز بالای 4 از سایت تریپ ادوایزر است این هتل از محبوبین بالایی در میان گردشگران برخوردار است همه‌ی کارکنان آن گردشگران تور بدروم برخوردی حرفه‌ای و دوستانه دارند و انرژی مثبتی به آنها می‌دهند. موقعیت هتل عالی است و تنها 10 دقیقه تا ایستگاه اتوبوس فاصله دارد. همچنین در همه جای هتل به نظافت اهمیت داده می‌شود.

هتل آجین گیت بدروم

این هتل 4 ستاره، 6 سوییت 3 خواب دارد و در نزدیکی ساحل قرار دارد. همچنین در میان هتل‌های خانوادگی شهر، رتبه‌ی سوم و از سایت معتبر تریپ ادوایزر امتیاز کامل 5 را گرفته‌است. آجین، هتلی فوق‌العاده و کوچک است که در منطقه‌ی آرامی از بدروم قرار دارد. باغ زیبای سوییت‌ها و فضای منحصربه‌فرد استخرها، استادانه طراحی شده‌اند و جلوه‌ی خاصی به هتل داده‌اند. همچنین غذای هتل بسیار لذیذ است، کارکنان هتل نیز آرام و دوستانه برخورد می‌کنند. همه چیز در هتل باب میل است و به سختی می‌توان دلیلی برای ترک کردن هتل پیدا کرد.

هتل مارمارا، بدروم

در ارتفاعات شهر بدروم، هتل 5 ستاره‌ی مارمارا با دید کاملی نسبت به شهر واقع شده‌است. این هتل با 95 اتاق، رتبه‌ی اول در میان هتل‌های تجاری شهر و همچنین امتیاز بالای 4.5 را از سایت تریپ ادوایزر کسب کرده و برای اقامت‌های کاری بسیار مناسب است. اتاق‌های هتل بسیار زیبا طراحی شده‌اند و هرکدام، یک ایوان زیبا و شخصی دارند. صبحانه در رستوران فوق‌العاده‌ی هتل با منویی متنوع از غذاهای بومی سرو می‌شود. هتل مارمارا، محیط مناسبی برای تفریح و اقامت‌های کاری می‌باشد.

هتل وُیِج بدروم

در ساحل آجین و در 900 متری مرکز شهر، هتل 5 ستاره‌ی وُیِج با 16 سال قدمت و 150 اتاق زیبا، قرار گرفته‌است. این هتل موفق به کسب رتبه‌ی اول در میان اقامتگاه‌های شهر و همچنین امتیاز بالای 4.5 از سایت معتبر تریپ ادوایزر شده است. هتل وُیِج بدروم از هر نظر فوق‌العاده است. غذاهای لذیذ و متنوع رستوران، به دست آشپزان ماهر آشپزخانه به نحو احسنت تهیه می‌شود. کارکنان به صورت 24 ساعته با رویی خوش، سرویس‌دهی می‌کنند. موقعیت هتل هم بسیار مناسب است و تنها 20 دقیقه پیاده تا شهر فاصله است.