اطلاعاتی در مورد تورهای سنگاپور

اطلعات مفيد براي سفر با تور سنگاپور

مطمئن باشيد که اگر سفر اولتان به سنگاپور است بخش اعظم سفر خود را  در اين خليج خواهيد گذراند. شما در اين خليج يکي از مدرترين معماري هاي جهان امروزي را شاهد خواهيد بود. کشور تک شهره سنگاپور براي گذراندن اوقات فراغت شما يکي از ايده آل ترين مکان هاي دنيا مي باشد و بلا شک نقش مهمي از جاذبه اين شهر/کشور را اين خليج بازي ميکند. گروه آميتيس بال پرواز سعي کرده  چند مورد از مکان و فعاليت هايي که مي توانيد در اين خليج انجام دهيد را براي شما آماده کند تا بهترين تجربه تعطيلات خود را در تورهاي سنگاپور 97 کسب کرده باشيد. به شما توصيه ميکنيم که هيچکدام را از دست ندهيد.

آب و هواي سنگاپور

سنگاپور در شمال خط استوا قرار گرفته است و از همين رو داراي آب و هوايي گرمسيري مي باشد از همين رو در تمام طول سال هوايي گرمي را در سنگاپور مشاهده مي کنيد حتي در زمستان هم هوا آنچنان سرد نمي باشد و  کمترين درجه سردي هوا به 19 درجه بالاي صفر مي رسد و گردشگران تور سنگاپور نگراني در مورد آب و هواي اين کشور نداشته باشند.

 

ديدني هاي تور سنگاپور

1. خليج مارينا

مطمئن باشيد که اگر سفر اولتان به سنگاپور است بخش اعظم سفر خود را  در اين خليج خواهيد گذراند. شما در اين خليج يکي از مدرترين معماري هاي جهان امروزي را شاهد خواهيد بود. کشور تک شهره سنگاپور براي گذرندان اوقات فراغت شما يکي از ايده آل ترين مکان هاي دنيا مي باشد و بلا شک نقش مهمي از جاذبه اين شهر/کشور را اين خليج بازي ميکند.

خليج مارينا در سنگاپور از آن دوراني که تقريبا چيزي به جز ورودي آب رودخانه سنگاپور نبود تا امروز که شهر ديدني سنگاپور به مثالي از لوکس ترين مقاصد گردشگران کره خاکي تبديل شده است، تغييرات چشمگير را تجربه کرده است. علاوه بر منطقه اقتصادي کلارک کوئيل و ناحيه مرکزي و شمالي، خليج مارينا محل قرار گرفتن  بهترين هتل ها، آسمان خراش ها و جاذبه هاي گردشگري سنگاپور است و نوشتن از اين خليج بدون اشاره به مجموعه به ياد ماندني  مارينا بي سندز رزورت (Marina Bay Sands resort ) کاري دشوار است که خود اين مجموعه آنقدر جاهاي ديدني و فعاليت هاي براي انجام دادن دارد که نياز است در مقاله اي مجزا به اين موضوع پرداخته شود. 

2. آسمان-پارک مارينا بي سندز (Marina Bay Sands sky Park)

آسمان-پارک مارينا بي سندز تجربه گذراندن روز از دريچه ديد پرندگان آسمان را به شما عرضه ميکند چرا که تمام سنگاپور زير پاهاي شما قرار دارد. اين ايوان بزرگ چوبي در بالاي هتل بي نظير ماريا بي سندز در لبه بندر شهر يک منظره پاناروماي 360 درجه اي را در مقابل ديدگانتان قرار ميدهد. جالب است بدانيد که به جز شيشه و چند کابل چيزي بين شما و اين منظره وصف نشدني قرار ندارد.امکان  نشستن در بالاي هتل عظيم و سه کنج که چشم انداز رو به خليج را در مقابل شما قرار ميدهد به حق باعث آوازه سنگاپور در بين گردشگران کره خاکي شده است. آسمان- پارک مارينا بي سندز از زمان افتتاحش در دهه گذشته به يکي از محبوب ترين جاذبه هاي سنگاپور تبديل شده است. ورودي براي بزرگسالان از 23 دلار شروع مي شود و براي کودکان و سالخوردگان هزينه هاي ورودي کاهش ميابد.

3. باغ هاي خليج مارينا

باغ هاي خليج يک پارک بزرگ، رنگارنگ و  مدرن در منطقه خليج سنگاپور است. سازه ي معروف Supertree  قدم زدن بر فراز باغ را براي شما ممکن مي سازد که در آن مناظر چشمگير بسياري را ميتوانيد مشاهده کنيد. گلخانه هاي عظيم صدفي شکل آب و هواي سرد کوهستاني را شبيه سازي ميکنند، و در آنجا صدها گونه گياهي مختلف کشت ميشود، اين مکان مقصد بسيار سرگرم کننده اي براي کودکان و بزرگسالان است.

بهترين مکان براي درک اندازه باغ خليج از بالاي مارينا بي ساندز است که به طور مستقيم در مقابل پارک قرار دارد، اين فضا شامل 250 هکتار زمين بازسازي شده در خط ساحلي است. آمدن به اين باغ بسيار آسان است. شما مي توانيد از طريق پياده روها از هتل مارينا بي سندرز به اين باغ بياييد که شاهد يک منظره از بالاي باغ خواهيد بود و يا راهپيمايي طولاني تر مسير کنار رودخانه را براي ورود به پارک انتخاب کنيد. قدم زدن در اطراف پارک يک ريال هم هزينه بر نمي دارد، اما اگر شما مي خواهيد در سالن هاي کنترل آب و هوا و يا در ميان Supertrees قدم بزنيد، بايد هزينه ورودي را بپردازيد. منطقه پارک اصلي از ساعت 9:00 تا 21:00 باز است.

4. خليج مارينا ساندز

مرکز خريد Shoppes گل سرسبد مجموعه خليج مارينا ساندز است که ميزبان برند هاي لوکس از سراسر جهان است. اين مکان صدها مغازه، رستوران، کافه، و ساير جاذبه هاي سرگرم کننده را در خود جا داده است. مارک هاي مشهور مد شامل الکساندر مک کوئين، آرماني، ديور، هوگو باس، Bottega Veneta، و همچنين تعدادي از مارک هاي جواهرات و ساعت مانند Audemars Piguet، بولگاري و Chopard در اين مال بزرگ گرد هم آمدند.

در سنگاپور حتي اگر طرفدار ليست مگا مال هاي سنگاپور نباشيد، Shoppes در Marina Bay Sands تنها به خاطر معماري چشمگير خود، پنجره هاي شيشه اي غول پيکر، اتاق هاي وسيع باز و حوض آب مرکزي اش حتما دل شما را مي ربايد. کانال آبي داخلي در Shoppes به ويژه از لحاظ ظاهري قابل توجه است، زيرا قايق هاي Sampan قديمي وجود دارند که مي تواند از قبل رزرو کنيد تا با راننده سامپان خود در داخل اين مال بزرگ گشتي بزنيد.

خريد در سنگاپور

هنگامي که گرسنه شديد، گزينه هايي که تقربا شامل تمام غذاهاي منطقه اي است وجود دارد. همه چيز از کانتوني کم هزينه تا کاري هندي، پيتزا ايتاليايي و سوشي ژاپني، در اينجا به وضوح براي تهيه غذا جهت رفاه حال همه مسافران از سرتاسر جهان فکري شده است.  آشپز هاي مشهور از سراسر جهان مجموعه اي از رستوران ها را ميگردانند مانند آشپز مشهور بريتانيا گوردون رمزي که با آشپزخانه خود شما را با غذاهاي کلاسيک بريتانيا آشنا ميکند و غذاهاي تند تايلندي که توسط ديويد تامپسون، خالق نام تجاري مشهور ناهم در لندن و بانکوک سرو ميشود . Shoppes در خليج مارينا ساندز به خوبي با ساير قسمتهاي مجتمع ارتباط دارد، بنابراين بازديدکنندگان مي توانند با ساير نقاط مانند کازينو، عرشه مشاهير و بار پشت بام در ارتباط باشند.

5. تئاتر در خليج و مال

تئاتر در خليج و مال شامل مرکز هنري چند منظوره شامل يک سالن کنسرت، تئاتر و صحنه نمايش در فضاي باز است. اين مجموعه امکان تجربه مجموعه اي فوق العاده از نمايش ها همراه با تجربه خريد کردن و طعم عاليه غذاهايي از سرتاسر دنيا را به منطقه خليج عرضه کرده است. اين مجموعه در سال 2002 افتتاح شد، اين محل براي لذت بردن از يک شب پر از رويدادهاي فرهنگي مناسب است. شما ميتوانيد در تور سنگاپور از تماشاي رقص سنتي گروه هاي محلي از مالزي و تايلند لذت ببريد و يا، به تماشاي انبوه نمايش هايي که به رايگان اجراي خود را به نمايش ميگذرانند بپردازيد. رسيدن به اين محل نيز کار آساني است . کافي است که با MRT  به ايستگاه شهر يا ايستگاه Esplanade برويد؛ از آنجا آن با يک پياده روي ده دقيقه اي ميتوانيد به اين محل برسيد. ساختمان کاملا مشخص است و شما نميتوانيد آن را گم کنيد، يک جفت گنبد بزرگ آلومينيومي و شيشه اي.

بدون شک چشم گيرترين سالن نمايش در Esplanade  تالار کنسرت است،که با بهينه ترين طراحي  آکوستيک طراحي و ساخته شده است. شما احساس مي کنيد که در داخل يک قايق با تخته هاي منحني چوبي قرار گرفته ايد که بد نيست بدانيد اين تخته هاي چوبي موج دار متعادل کننده صدا هستند. اندازه اين سالن واقعا وسيع است، مکاني براي حدود 1600 نفر در چهار طرف. کنسرت هاي کلاسيک، گروه هاي پاپ و راک محبوب نيز مرتبا در اينجا حضور دارند. يکي ديگر از مکان هاي شاخص اين مجموعه تئاتر است که با الهام از اپراي اروپايي به شکل نعل اسبي ساخته شده است که صندلي ها براي 1942 نفر، با رنگ هاي قرمز و طلا يي تزئين شده اند. فضا به شما احساس راحتي را الغا ميکند مي کند و حتي در طبقه بالا نيز احساس ميکنيد که بين هنرمندان و شما فاصله چندان زيادي وجود ندارد. تمرکز اصلي اين تئاتر، ترکيبي از رقص، اپرا و تئاتر غرب و آسيايي است.