بهترین رستوران های آنکارا، پایتخت ترکیه

 پایتخت ترکیه، شهر آنکارا همیشه میزبان مسافرانی ست که برای انجام کارهای اداری و تجاری به این دیار می روند. همچنین گردشگران بسیاری در سفر به دترکبه تور آنکارا را برای تماشای دیدنی‌های این شهر انتخاب می‌کنند. در آنکارا رستوران ها و هتل های متعددی وجود دارند که در این مطلب با گران قیمت ترین و بهترین غذاخوری های این شهر آشنا می‌شویم. 

رستوران ترایلی آنکارا

اگر در آنکارا یک غذاخوری همه چیز تمام را جستجو می‌کنید که غذاهای دریایی را با بهترین کیفیت ممکن در اختیارتان قرار بدهد، رستوران ترایلی یا تیریلیه (با لهجه ترکی) بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این رستوران که در سال ۲۰۰۲ میلادی بازگشایی شد، توسط یک زوج اداره می شود. آن ها می گویند که تنها راز موفقیت شان استفاده از مواد تازه و طبیعی بوده است. این رستوران برای کیفیت، مسئولیت پذیری و توجه به ماهیگیری و ارایه ماهی های تازه، جوایز متعددی دریافت کرده که همین موضوع باعث شده طرفدارن بسیاری پیدا کند. ترایلی امکانات بسیار خوبی را هم  برای میهمانانش فراهم کرده‌است. برای مثال با مراجعه به این رستوران می توانید از اینترنت پر سرعت رایگان، غذاخوری VIP، تلویزیون و... استفاده کنید. ترایلی از فضا و دکوراسیون مدرن و در عین حال دوستانه ای برخوردار است و این امکان را برای گردشگران تور آنکارا فراهم می کند تا صندلی های موجود در فضای باز و بسته آن را مورد استفاده قرار دهند.

رستوران گوکسو لاکانتاسی آنکارا

رستوران گوکسو لاکانتاسی چندین سال است که بازگشایی شده و صاحبان آن توانسته اند در این مدت توجه افرادی بسیاری را به خود جلب کنند. مدیران این غذاخوری رمز موفقیت شان را دوستی با کارکنان می دانند و بیان کرده اند که همه افرادی که در اینجا کار می کنند مانند اعضای یک خانواده هستند. از نکته های بسیار خوبی که در رابطه با گوکسو لاکانتاسی وجود دارد، توجه ویژه به مسایل بهداشتی است؛ آن ها هیچ موضوع کوچکی که به بهداشت و سلامت مشتری ها مربوط باشد را نادیده نمی‌گیرند. همه غذاهای این رستوران با مواد غذایی طبیعی پخته می شوند زیرا مدیران گوکسو مزرعه ای خصوصی دارند که مواد اولیه مورد نیازشان را تامین می‌کند. اگر این رستوران را برای صرف غذا انتخاب کنید، در میان طیف وسیعی از غذاهای محلی و بین المللی حق انتخاب قرار خواهید گرفت. از نظر خدمات هم هیچ جای نگرانی وجود ندارد زیرا کارکنان این مکان در نهایت احترام و صمیمیت با میهمانان در ارتباط هستند.

کافه رستوران لوییس براسری و لافت

کافه رستوران لوییس براسری و لافت دارای سبک اروپایی است؛ از غذاها گرفته تا دکوراسیون جذابش. اگر این مکان را برای صرف غذا انتخاب کنید گویا در قلب اروپا قرار دارید؛ صندلی های چوبی، شومینه هایی که به فضا گرمایی خوشایند می دهند و کارکنانی که همیشه لبخند بر لب دارند همه و همه جو این غذاخوری را بسیار دلنشین کرده‌است. لوییس براسری برای نوشیدن یک فنجان چای گوارای تُرک به همراه تنقلات و دسرهای ترکی بسیار مناسب است. البته غذاهای اروپایی لذیذ را هم می توانید در این کافه رستوران شیک میل نمایید. امکانات خوبی هم برای گردشگران و میهمانان تور آنکارا در نظر گرفته شده، مانند اینترنت پرسرعت رایگان، صندلی چرخدار، امکان استفاده از فضای باز و سربسته رستوران و... . با این که قیمت خوراکی های لوییس براسری به نسبت همتایانش کمی گران تر است اما از رفتن به آن پشیمان نخواهید شد.

رستوران گونایدین کباب آنکارا

رستوران گونایدین کباب ابتدا کار خود را به عنوان یک قصابی کوچک در استانبول شروع  کرد، شعار این قصابی در ابتدا "گوشت ویژه برای ماست" بود. کیفیت گوشت این قصابی آن قدر خوب بود که به سرعت در استابنول به شهرت دست یافت. مدیران این قصابی تصمیم گرفتند تا علاوه بر قصابی یک رستوران نیز راه اندازی کنند. این رستوران هم در مدت کوتاهی به شهرت رسید و حالا در آنکارا نیز فعالیت می‌کند و همه گونایدین را به عنوان یکی از غول های فعال در زمینه کباب های ترکی می شناسند و امروزه رستوران های گونایدین ۴۰ شعبه مختلف دارد. مطمئنا برندی که با سرعتی سرسام آور پیشرفت کرد و این پیشرفت را مدیون کیفیت خوب گوشت هایش است، ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. کباب های ترکی امروزه در سراسر جهان از محبوب ترین غذاها هستند و امتحان کردن آن انتخاب بسیاری از افرادی است که تور آنکارا را برای سفر به ترکیه انتخاب می‌کنند.