بهترین هتل های تهران

تهران دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی است و همه ساله عده بسیاری برای تفریح یا به قصد تجارت به تهران سفر می‌کنند. یک سفر خوب و بدون نقص نیاز به برنامه‌ریزی دارد و یکی از مهمترین نکات آن انتخاب و رزرو هتل و محل اقامت است که دغدغه بسیاری از مسافران است. هزینه، موقعیت، امکانات و خدمات هتل از معیارهای انتخاب هتل است، در این مطلب  به معرفی بهترین هتل‌های تهران می پردازیم.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس در سعادت آباد تهران واقع شده و هتلی ۵ ستاره و لوکس به شمار می آید. هتل اسپیناس اغلب پذیرای تجار و سفیرانی است که به ایران سفر می‌کنند. هتل اسپیناس با امکانات مدرن و کلاسیک یکی ازلوکس ترین هتل های شهر تهران است و قرارگیری آن در یکی از بهترین مناطق شهر، معماری و دکوراسیون زیبا، دسترسی آسان به نقاط تفریحی تهران همچون پارک ژوراسیک، برج میلاد و نمایشگاه بین‌المللی باعث شده تا هتل اسپیناس به اولین انتخاب برای افرادی تبدیل شود که به دنبال یک هتل لوکس با امکانات عالی هستند. همچنین این هتل با برخورداری از رستوران ها با غذاهای متنوع اصیل ایرانی، رستوران های فرانسوی، تایلندی، مدیترانه‌ای، کافی شاپ، موزیک زنده، فروشگاه‌ها‌، فضای ورزشی‌، سالن بولینگ و گالری‌ها توانسته تمام نیازهای میهمانان را پاسخ گفته و لحظاتی به یاد ماندنی در ذهن آنان ثبت کند.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران هتلی ۵ ستاره واقع در زمینی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع در منطقه باغشهر تهران و بزرگترین هتل در زنجیره هتل های پارسیان به شمار می آید. هتل پارسیان استقلال با اتاق ها و سوئیت های مجلل، رستوران ها با غذاهای متنوع ، سالن های کنفرانس، مراکز خرید و امکانات رفاهی توانسته به بهترین نحو پذیرای میهمانان باشد و با جلب نظر میهمانان عالی رتبه سیاسی و تجاری، جایگاه ویژه‌ای را در صنعت هتلداری ایران کسب کند.

هتل آپارتمان تاج محل تهران

هتل آپارتمان تاج محل هتلی ۴ ستاره است که ترکیبی از فرهنگ و سنت ایرانی و هندی در آن به چشم می خورد. هتل تاج محل در ۸ طبقه بنا شده و دارای ۸۰ اتاق با تمامی امکانات رفاهی و خدماتی عالی همچون رستوران با غذاهای هندی و ایرانی، کافی شاپ، مجموعه ورزشی، استخر و کادری مجرب است. این هتل نزدیک میدان ونک واقع شده و به نقاط مختلف شهر دسترسی آسانی دارد و به همین دلیل می‌تواند انتخاب مناسبی برای رزرو هتل در تهران باشد.

هتل ایران تهران

اگر برای رزو هتل در تهران به دنبال هتل با قیمت مناسب و در عین حال امکانات خوب هستید، هتل ایران  انتخاب مناسبی برای شما است. این هتل سه ستاره در خیابان ولیعصر تهران واقع شده و دسترسی آسانی به مرکز شهر و مراکز خرید تهران دارد. هتل ایران با سرویس‌دهی خوب و کادری مجرب یکی از هتل های ارزان قیت تهران با ارائه بهترین خدمات است.

هتل جهان تهران

هتل جهان یکی دیگر از هتل های تهران با قیمت مناسب است. این هتل با فضایی سنتی و کاملا بازسازی شده با پرسنلی مجرب و ارائه امکاناتی عالی پذیرای میهمانان و گردشگران است. فضای داخلی هتل با آثار هنری و نقاشی هایی که توجهات را به خود جلب می‌کند، مزین شده و کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، هندی و عربی تسلط کافی دارند. رستوران و کافی شاپ هتل جهان انواع غذاهای ایرانی و هندی را ارائه می‌دهد و اینترنت پرسرعت و پارکینگ از دیگر امکانات این هتل است. برای رزور هتل جهان می‌توانید به این هتل در ولیعصر تهران مراجعه کرده یا از طریق رزرو آنلاین هتل لحظاتی خاطره‌انگیز را در این هتل به ثبت برسانید.